balls.JPG

KALANETIKA

Kai ieškome, nuo ko pradėti sportuoti, turbūt protingiausia rinktis žemo intensyvumo treniruotes, tokias kaip kalanetika, pilatesas. Studijoje vedame kalanetiką nestokodamos kūrybiškumo :) Pamatysite, kiek treniruotėse gali būti įvairovės. Naudojame inventorių - kamuolius, kamuoliukus, svarelius, gumas, volus, atramas ir t.t. Mėgstame treniruotes ir be jokių priemonių, tik su savo kūno svoriu, tam, kad geriau pajaustume kūną judesiuose. Mažas žmonių skaičius grupėse užtikrina maksimalų dėmesį kiekvienam

downwarddog.JPG

VINYASA FLOW JOGA

Norite bent trumpam sustoti ir atsijungti nuo išorinio pasaulio dirgiklių? Lankykite Vinyasa Flow jogą. Jogos praktikoje kvėpavimas ir judesys teka kartu kaip dvi upės susiliejančios į vieną. Po jogos jaučiamas pailsėjimas, atsipalaidavimas ir atsistatymas. Kiekviena klasė sudaryta iš skirtingų jogos sekų įvairiems fizinio ir energetinio kūno aspektams vystyti. Vinyasa Flow jogoje mokomės nuo pradžių – jogos asanų (pozų), pranayamos (sąmoningo kvėpavimo), meditacijos. Vakarui skirta jogos praktika yra sutelkianti, atpalaiduojanti, paruošianti giliam ir kokybiškam miegui. Kviečiame atrasti kitokią gyvenimo kokybę, kūrybišką požiūrį, naujas galimybes, laisvę pasirinkimams ir sąmoningą buvimą

press.JPG

PILATES

Pilates metodas buvo sukurtas vokiečių fizinio rengimo trenerio Joseph Pilates ir yra viena žinomiausių treniruočių sistemų pasaulyje. Treniruotėje akcentuojami lėti bei tikslūs judesiai atkreipiant dėmesį į kūno laikyseną įvairiose padėtyse. Pats Joseph P. savo sukurtą treniravimo sistemą pavadino kontrologija, nes treniruočių metu daug dėmesio skiriama kvėpavimo ir judesio pajautimui bei kontrolei. Treniruotėse įdarbinama daug giliųjų kūno raumenų, gerėja laikysena, lankstumas, kvėpavimas. 

barre.JPG

BARRE

Barre yra vidutinio intensyvumo viso kūno treniruotė (šiek tiek intensyvesnė nei kalanetika ar pilates). Treniruotė yra valandos trukmės, kurioje vyksta apšilimo treniruotei dalis ant kilimėlių, pagrindinė dalis vyksta prie atramų (aukštų kėdžių) ir tempimų bei atsipalaidavimo dalis vyksta vėl ant kilimėlių. Barre treniruotėse stiprinamas visas kūnas, širdies ir kraujagyslių sistema (per treniruotę šiek tiek pakyla širdies susitraukimų dažnis (pulsas)) , gerinama laikysena, didėja lankstumas, judesių koordinacija ir pusiausvyra. Tai energinga ir nuotaikinga treniruotė!

resistance.JPG

INDIVIDUALIOS TRENIRUOTĖS

Pagal jūsų dabartinį fizinį pasiruošimą, sveikatos būklę ir tikslus sukuriame treniruotes. Dirbame su tarptautinėje erdvėje pripažintu treniravimo modeliu (ACE Integrated Fitness Training® model). Pirmojo susitikimo metu susipažįstame, aptariame jūsų dabartinę sveikatos būklę ir fizinį aktyvumą, pasišnekame, ką norėtumėte pasiekti lankydami individualias treniruotes. Pirmoje treniruotėje atliekame pratimus-testus, kad nustatytume atsiliekančias raumenų grupes ir kitus kūno disbalansus. Prioritetu laikome saugių ir sveikų judėjimo įpročių susikūrimą, sąmoningumo mityboje ir dienos ritme atradimą. Monotoniškų treniruočių nemėgstame, ieškome džiaugsmo ne tik raumenims, bet ir smegenims

Svarbu! Visuomet, prieš pradėdami bet kokią sportinę veiklą pasikonsultuokite su kvalifikuotu kineziterapeutu ar sporto gydytoju