Ieškoti

Individualios treniruotės po traumų reabilitacijos

Gyvenime nutinka situacijų, kai gauname traumą ir kuriam laikui iškrentame iš normalios sau įprastos rutinos.

Dėl sutraumuotos vietos būtina nedelsiant kreiptis į šeimos gydytoją ar kitą specialistą, kad skaudama vieta būtų apžiūrėta, specialistas išsiklausinėtų traumos fakto aplinkybes ir nustatytų gydymą. Liaudyje įprasta sakyti, kad “laikas gydo” arba “kol ženysiuos sugis”, bet laukimo strategija nėra geriausia, nes a) prarasite laiko, kuris iš karto gali būti skirtas gydymui, b) delsiant, traumuotoje vietoje situacija gali dar labiau pablogėti ir negana to paveikti kitas kūno dalis, nes kai skaudamos vietos stengiamės nenaudoti, taip pernaudojame kitas vietas (ang. overuse injury).

Atlikus šiuolaikinę reabilitaciją ir atstačius pažeistos vietos funkciją, sąnario judesio amplitudes, tikslinga yra tęsti pradėtą darbą ir toliau stiprinti traumos zoną bei visą kūną. Geriausias pasirinkimas yra individualios treniruotės pas asmeninį trenerį, kuris turi kompetencijų, kaip perimti klientą po reabilitacijos. Ieškokite trenerio, kuris suprantamai paaiškins, koks ir kodėl treniruočių planas būtų geriausias konkrečioje situacijoje. Ir geriausia neprasidėti su treneriu, kuris negali paaiškinti, kodėl skiria būtent tuos pratimus, kuris dirba copy-paste principu, be gilesnio suvokimo apie konkretaus kliento problematiką.


12 peržiūrų

Naujausi įrašai

Rodyti viską