Ieškoti

Apranga treniruotėms lauke

Dalinuosi geriausia apsirengimo strategija sportui gryname ore kol orai dar ne vasariški:


1. Vilkėkite kelis drabužių sluoksnius, tam, kad būtų galima juos lengvai

nusiimti/užsidėti, kai kūno temperatūra kils/kris treniruotės metu.


2. Galvą uždengti irgi verta, nes nemažas šilumos kiekis išeina būtent per čia.


3. Medvilninių drabužių geriau nedėvėti, nes susigėręs prakaitas pradeda vėsinti odą. Geriausias pasirinkimas yra drabužiai su vilna, nes net ir sudrėkusi nuo prakaito, vilna palaiko kūno šilumą. Taip pat tiks drabužiai specialiai sukurti outdoor veikloms (windproof, waterproof, breathable, lightweight etc.).


4. Turėkite vandens, nes vėsiu oru lygiai taip pat svarbu papildyti išprakaituotus kūno skysčius kaip ir šiltu oru.


5. Geriau nepalikti nuogų vietų, kurios gali sušalti, ypač jei didesnis vėjas. Kaklą puikiai šildo sportinė kaklo mova ar lengvas šalikėlis, pėdos komfortiškai jausis sportinėse kojinėse, kurios dengia čiurnas.


Ir pabaigai, oras nėra game changer’is - mes esam game changer’iai, todėl kviečiu sportuoti! Efektyviai, smagiai, naudingai praleistas laikas atsiperka geresne savijauta ir sveikata!



16 peržiūrų

Naujausi įrašai

Rodyti viską